Storm Rider

Storm Rider

Termin szkolenia:

13.11.2021 - 14.11.2021

Miejsce:

Warszawa lub Online

Organizator:

Blue Water Club

Data dodania:

16.03.2021

Wyświetlenia:

34

Kontakt:

Wspomnij, że ofertę znalazłeś na ŻeglarskieSzkolenia.pl

https://www.bluewaterclub.pl
info@bluewaterclub.pl

Cena:

70 €

Cena zawiera:
Czerpanie garściami z doświadczenia zawodowców.

Opis:
Poznaj profesjonalne techniki radzenia sobie z jachtem w najtrudniejszych i najciaśniejszych portach, trudną załogą (także komercyjną!), ekstremalną pogodą (także w porcie), awariami, nieuczciwymi armatorami (w tym SKUTECZNE odzyskiwanie niesłusznie potraconej kaucji z pominięciem armatora), oraz bezmiarem innych zagadnień technicznych, nautycznych, prawnych, organizacyjnych i interpersonalnych, których nie uczą na zwykłych kursach żeglarskich, a które dla naszych zawodowych skipperów są codziennością. DOKŁADNY PROGRAM PONIŻEJ w dalszej części opisu.

Ten kurs to ekstremalna dawka PRAKTYCZNEJ wiedzy i umiejętności oraz tajnych TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u.

Ile razy zastanawiałeś się „skąd oni to wiedzą” lub „jak oni to robią”? Wiedza i umiejętności gromadzone przez nas latami, są teraz na wyciągnięcie ręki. Szczegółowy program znajdziesz w dalszej części opisu.


Zobacz przykładowy brainstorming: https://www.facebook.com/BlueWaterClub/photos/a.226270830721777/2361214727227366/


FORMA ZAJĘĆ: Warsztaty interaktywne, brainstormingi, case studies, symulacje (scenki), wykłady


MIEJSCA I TERMINY: do wyboru: różne miasta (stacjonarnie) lub przez internet (warsztaty interaktywne ONLINE). W przypadku obowiązywania rządowego zakazu przeprowadzania szkoleń stacjonarnych osoby na nie zapisane zostaną automatycznie przepisane na szkolenie online w tym samym terminie.


Cały kurs to 1 weekend (18-20h zajeć codziennie od 09:00 do maksymalnie 18:00), kolejne weekendy to kolejne terminy tego samego kursu.

16-17.01.2021 - do wyboru: KATOWICE (stacjonarnie) lub ONLINE 100% INTERAKTYWNIE

06-07.03.2021 - do wyboru: WROCŁAW (stacjonarnie) lub ONLINE 100% INTERAKTYWNIE

13-14.11.2021 - do wyboru: WARSZAWA (stacjonarnie) lub ONLINE 100% INTERAKTYWNIE

Informacje o kolejnych szkoleniach stacjonarnych w różnych miastach znajdziesz co jakiś czas na naszej stronie internetowej, warto zaglądać na nią regularnie.


SPRAWDŹ TAKŻE nasze webinary oraz intensywne kursy skipperskie w Chorwacji na jachtach i katamaranach z niespotykanym nigdzie na świecie programem: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/


INSTRUKTOR Z GÓRNEJ PÓŁKI:

KWŻ kursu: Andrzej Trojanek - od 15 lat zajmuje się żeglarstwem na pełen etat. Za rufą zostawił ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów kapitańskich na akwenach całego świata. Co roku spędza
kilka miesięcy na wodzie. Instruktor manewrowania w ekstremalnych warunkach, instruktor na kursach dla skipperów zawodowych. Twórca autorskiej metodologii nauczania manewrów podnoszącej o 200% tempo przyswajania nowych umiejętności oraz kontrolę kursantów nad sytuacją. Organizator i koordynator (jako pracownik Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata. Leading skipper (koordynator) licznych komercyjnych flotylli żeglarskich (w tym na blisko 130 osób naraz).

Więcej informacji o nim: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/


WAŻNE:

Dla wszystkich uczestników kursu:

- dożywotnie, specjalne zniżki (minimum 5% taniej niż oferty rynkowe) na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
- możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.


PROGRAM (zawiera wiele różnych działów tematycznych, więc przeczytaj cały):


DZIAŁ I - NIEUCZCIWI ARMATORZY

- PROFESJONALNE przejmowanie jachtu od armatora - na co zwracać uwagę i JAK NIE DAĆ SIĘ WYKIWAĆ naciągaczom!

- jak ŁATWO odzyskać 1000-5000 EUR niesłusznie pobranej (lub w wyskości której nie akceptujesz z uwagi na zawyżoną wycenę kosztów naprawy przez armatora) kaucję zwrotną z karty kredytowej (z pominięciem rozmów z armatorem)

- jak zmusić armatora do naprawy czegoś, czego jego zdaniem naprawić się niby nie da (przed rejsem oraz w trakcie rejsu gdy jacht "sypie się w rękach") a bez czego rejs jest mocno uciążliwy lub niebezpieczny/niemożliwy.

- jak SKUTECZNIE zabezpieczyć się przed nieuczciwymi praktykami armatora, aby na koniec rejsu nie stracić kaucji z powodu uszkodzeń, które już wcześniej występowały (np. 200 EUR opłaty za zapchany od początku rejsu ale jeszcze chwilę działający podczas check-inu waste tank [da się to wykryć], nadłamana łopatka steru strumieniowego, resztki muringu wyciętego z wału napędowego miesiąc wcześniej, rysy na skylightach, burtach, pokładzie, wewnątrz jachtu, itp.)

- jak ZA DARMO oraz bez "brudnej roboty" udrożnić samodzielnie zapchany waste tank (gdy faktycznie został on zapchany z Twojej winy już w trakcie rejsu) i zaoszczędzić 150-200 EUR opłaty za jego udrożnienie przez serwis armatora


DZIAŁ II - PRAWNE ASPEKTY ŻEGLOWANIA

- prawne zagadnienia związane z żeglarstwem (kary umowne i inne zagrożenia w umowach czarteru, OC skippera zawodowego (oraz co to w zasadzie oznacza) i nie zawodowego oraz co to jest "rażące niedbalstwo lub celowe działanie" którego one nie obejmują. Ubezpieczenia kaucji jachtu oraz czego one nie obejmują. Co oznacza "forbidden commercial activity" w większości umów czarterowych i dlaczego zwykle czekają Cię przez to spore problemy, nawet gdy rejs jest niby "niekomercyjny". Opłaty za ratownictwo morskie i holowanie oraz jak nie zbankrutować przez niedopatrzenie formalności, polisy CASCO jachtów (oraz kiedy odpowiadasz do pełnej wysokości szkody lub wartości jachtu a nie tylko do wysokości kaucji zwrotnej), zagrożenia związane z tzw. rejsami "niekomercyjnymi", składkowymi itp., o których większość skipperów nie ma pojęcia (Urząd Skarbowy, Urząd Marszałkowski i inne...))


DZIAŁ III - TRUDNI ZAŁOGANCI + BUDOWANIE KAPITAŃSKIEGO AUTORYTETU

- "KOSMICI" znani też jako trudni załoganci: alkoholicy, mądrale, roszczeniowcy, "all-inclusive", itp. Jak sobie profesjonalnie poradzić z każdym z tych (i wielu innych) przypadków.

- sposoby budowania autorytetu Kapitana w sposób przyspieszony

- rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych i sposoby zapobiegania im

- moderowanie atmosfery w grupie


DZIAŁ IV - USUWANIE AWARII I USTEREK JACHTOWYCH

- NIEZLICZONE case studies na temat z życia wziętych awarii jachtowych i sposoby radzenia sobie z nimi (i mówimy tu także np. o sytuacjach w stylu kotwiczenia jachtu, na którym nie da się zrzucić żagli albo zmiany biegów po złamaniu manetki silnika, a nie tylko o uszkodzeniach sterociągu czy rollera...)


DZIAŁ V - MANEWRY SOLO ORAZ MANEWRY AWARYJNE

- manewry portowe w sytuacji uszkodzenia silnika i braku możliwości podejścia do kei na żaglach (parkowanie inercją, delivery i hamowanie pontonami, hamowanie odbijaczami i cumami, hamowanie kotwicami itd.)

- żeglowanie i manewry portowe jachtem w pojedynkę, gdy z różnych względów załoga może nie być w stanie Ci pomóc

- kiedy chować się przed sztormem w porcie i w którym, a kiedy z niego uciekać i dlaczego (bo nie zawsze w porcie jest bezpiecznie)

- ratowanie ludzi i jachtów na morzu (np. holowanie, ściąganie z mielizny (oraz dlaczego czasem lepiej tego nie robić...)

- manewr człowiek za burtą w warunkach sztormowych w nocy pod żaglami i jednoosobowo [oraz dlaczego na kursach wciskają Wam głupotę!] itd.)


DZIAŁ V - KOTWICZENIE (TAKŻE W PORCIE I NA FALI) ORAZ ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI AWARYJNYCH

- kotwiczenie w porcie, w sztormie, na niesprzyjającym dnie i głębokości, stawanie na kotwicy z rufą do nabrzeża przy dopychającej fali, rozplątywanie kotwic zaczepionych o inne kotwice i łańcuchy (także w ciasnym porcie i przy silnym bocznym wietrze), metody wyrywania zakleszczonych kotwic z dna, stawania na kilku kotwicach tak aby ich nie splątać podczas rotacji (także w miejscach o zmiennym kierunku prądu i innym kierunku wiatru niż prądu), wyliczanie długości łańcucha, miejsca wydawania oraz tempa wydawania kotwicy przy manewrach portowych (oraz cumując w zatoce między inne jachty zakotwiczone z rufą do brzegu) a także wiele więcej trudnych spraw, które na zwykłych kursach omawia się zwykle "po łebkach", często też przekazując niestety kursantom błędne lub nieprecyzyjne informacje (których sporo także w podręcznikach).

- sztormowanie jachtem stojącym na kotwicy z rufą do kei przy dopychającej fali


DZIAŁ VI - RATOWANIE JACHT ZDRYFOWANEGO NA MURINGI, DZIOBY I KOTWICE INNYCH JEDNOSTEK

- co robić gdy doszło do zdryfowania jachtu na muringi, dzioby i kotwice innych jachtów (także całą powierzchnią burty i przy bocznym dociskającym wietrze) zacumowanych w porcie - sposoby wydostawania jachtu z powrotem na wodę, zwłaszcza o własnych siłach - bez korzystania z asysty lub lin z zewnątrz


DZIAŁ VII - TRUDNE MANEWRY PORTOWE, TAKŻE W WARUNKACH SZTORMOWYCH

- zasady profesjonalnego manewrowania jachtem W BARDZO ROZBUDOWANYM ZAKRESIE (np. manewry cumownicze w porcie z wykorzystaniem kotwicy lub kilku, manewry cumownicze przy silnym bocznym wietrze w sytuacji uszkodzenia liny muringowej, rozplątywanie kotwic w porcie, metody cumowania do dziobów jachtów stojących w porcie na kotwicach, schodzenie z mielizny W PRAKTYCE, a nie tak jak piszą o tym w książkach)

- specyfika manewrowania w portach śródziemnomorskich (manewry cumownicze w portach, w których nie ma ani jednego wolnego miejsca [DA SIĘ!], sposoby cumowania w porcie na kotwicy przy silnym bocznym wietrze, metody wyliczania długości łańcucha kotwicznego i momentu rozpoczęcia najazdu na keję z uwzględnieniem kąta pochylenia dna oraz promienia skrętu jachtu w trakcie wydawania łańcucha (czyli jak to zrobić, aby przy kei nie okazało się, że wydaliśmy go za mało lub za dużo i 15-minutowy manewr trzeba poprawiać po raz 5), zacieśnianie cyrkulacji (w tym obroty z wjazdem miedzy dzioby i muringi innych jachtów oraz radzenie sobie z efektem śruby odrzucającym rufę przy zatrzymaniu o 70 stopni i silnym dryfie przy podejściu do kei), podejście do kei rufą oraz longside z wykorzystaniem muringów, oraz boi cumowniczych lub znacznie mniej znanych boi muringowych)


SPRAWDŹ OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH KURSÓW:

https://www.facebook.com/zbigniew.wrona.1/posts/2325230214177066

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=794113724262752&id=100009923958269

https://www.facebook.com/maciej.hejna/posts/2247782748588124

https://www.facebook.com/oziu.and/posts/2209377899107210

https://www.facebook.com/kazimierz.maczynski/posts/2281491555197434

https://www.facebook.com/maciej.kulesza.56/posts/2151854094836736

https://www.facebook.com/fuego.consciente/posts/1459892234142485

https://www.facebook.com/przemek.marek.2/posts/10216233298163554

https://www.facebook.com/Paproszek/posts/10213138315522125

https://www.facebook.com/aleksander.sil/posts/2247909855265291

https://www.facebook.com/aleksandra.krancberg/posts/2469734959744955

https://www.facebook.com/mikulicki/posts/2709516995786015

https://www.facebook.com/andrzej.kukula/posts/2631134986916296

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2150495768537466&id=100007311917987

CENA:

GWARANCJA SATYSFAKCJI LUB ZWROT PIENIĘDZY - tak, tak, jesteśmy tak pewni jakości naszych kursów, że od teraz na każdych weekendowych warsztatach STORM RIDER dajemy Wam możliwość rezygnacji PO PIERWSZEJ GODZINIE i zwrotu wpłaty, jeżeli uznacie, że to jednak nie to, czego się spodziewaliście! :)
(liczba miejsc dostępnych w tej opcji jest ograniczona, należy zgłosić taką chęć przy zapisie na kurs, dotyczy tylko kursów stacjonarnych zakupionych jako pełny pakiet tematyczny).

Koszt udziału zależy od momentu dokonania rezerwacji (progi cenowe zmieniają się w zależności od aktualnie sprzedanej liczby miejsc):

I PRÓG CENOWY - pierwsza zapisana osoba (pierwsza w ogóle a nie pierwsza z Twojej rezerwacji):
- jeden dowolnie wybrany dział tematyczny przychodzisz tylko na wybrane zajęcia): 70 EUR, LUB:
- 2 dowolnie wybrane przez Ciebie działy tematyczne: 90 EUR (przychodzisz tylko na wybrane zajęcia), LUB:
- 105 EUR/os./cały weekend (wszystkie działy tematyczne z programu kursu)


II PRÓG CENOWY - druga i trzecia osoba (uwagi jak powyżej):
- jeden dowolnie wybrany dział tematyczny przychodzisz tylko na wybrane zajęcia): 83 EUR, LUB:
- 2 dowolnie wybrane przez Ciebie działy tematyczne: 115 EUR (przychodzisz tylko na wybrane zajęcia), LUB:
- 155 EUR/os./cały weekend (wszystkie działy tematyczne z programu kursu)


III PRÓG CENOWY - pozostałe osoby:
- jeden dowolnie wybrany dział tematyczny przychodzisz tylko na wybrane zajęcia): 93 EUR, LUB:
- 2 dowolnie wybrane przez Ciebie działy tematyczne: 173 EUR (przychodzisz tylko na wybrane zajęcia), LUB:
- 266 EUR/os./cały weekend (wszystkie działy tematyczne z programu kursu)


UWAGA - liczba miejsc jest mocno ograniczona. Zalecamy wczesną rezerwację.


CENA ZAWIERA:

- GIGANTYCZNĄ dawkę praktycznej wiedzy i umiejętności oraz tajne TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u
- wynajem sali
- dożywotnie, specjalne zniżki (minimum 5% taniej niż oferty rynkowe) na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
- możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.


Noclegi (dotyczy szkoleń stacjonarnych):

- we własnym zakresie (Booking.com, AirBnB itp.)


REZERWACJA: info@bluewaterclub.pl


Terminy wpłat:

- 77 EUR - w momencie rezerwacji miejsca
- pozostała część (przelew) - 30 dni przed kursem


Rezygnacje:
- w przypadku rezygnacji całość wpłaconych środków podlega potrąceniu jako koszty rezygnacji


WIĘCEJ INFORMACJI:
- https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/
- info@bluewaterclub.pl


! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !

Super promocje
JACHTOWY STERNIK MORSKI KURS W CHORWACJI
Termin: 17.04.2021
Miejsce: Chorwacja - Dalmacja
cena: 1600 zł
Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ więcej ]