Kurs Skippers HELL WEEK - Level PRO

Kurs Skippers HELL WEEK - Level PRO

Termin szkolenia:

24.10.2020 - 31.10.2020

Miejsce:

Chorwacja

Organizator:

Blue Water Club

Data dodania:

29.11.2019

Wyświetlenia:

243

Kontakt:

Wspomnij, że ofertę znalazłeś na ŻeglarskieSzkolenia.pl

https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/
info@bluewaterclub.pl

Cena:

2299 zł

Cena zawiera:
Cena:

a) pierwsze 2 miejsca: 2299 zł
b) kolejne 2 miejsca: 2599 zł
c) pozostałe miejsca: 2999 zł

CENA ZAWIERA:

- miejsce na jachcie
- szkolenie teoretyczne i praktyczne (patrz program)
- silnik do pontonu jachtowego
- pościel, koce i poduszki
- pełne wyposażenie w kambuzie i gaz
- GIGANTYCZNĄ dawkę praktycznej wiedzy i umiejętności oraz tajne TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u

BONUS I: na najlepszych kursantów czeka możliwość prowadzenia naszych rejsów w pierwszej kolejności.

BONUS II: dla wszystkich uczestników kursu - dożywotnio specjalne zniżki na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)

BONUS III: dla wszystkich uczestników kursu - możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.

OPŁATY DODATKOWE:

- składka na wyżywienie, opłaty portowe, paliwo, itp. – około 10-15 EUR/dzień/os. przy komplecie Uczestników (płatne w kunach chorwackich - około 75-115 kun za dzień/os.)
- ubezpieczenia kaucji jachtu (brak kaucji) – 42 EUR/os.
- sprzątanie końcowe – 22 EUR/os.
- chorwacki podatek turystyczny – około 10 HRK/os./dzień

Opis:
Poznaj profesjonalne techniki radzenia sobie z jachtem w najtrudniejszych i najciaśniejszych portach, trudną załogą (także komercyjną!), ekstremalną pogodą (także w porcie), awariami, nieuczciwymi armatorami, oraz bezmiarem innych zagadnień technicznych, nautycznych, organizacyjnych i interpersonalnych, których nie uczą na zwykłych kursach żeglarskich, a które dla naszych zawodowych skipperów są codziennością.

Kurs mocno wyciskowy, rozkminkowy, bynajmniej NIE standardowy! Dla tych, którzy chcą się spocić, zmęczyć i żeby od myślenia parowały im głowy. Dla całkowicie wkręconych w żeglarstwo (lub chcących się wkręcić) i szukających podobnych do nich pasjonatów. Tydzień inspirujących zajęć z ekstremalną dawką PRAKTYCZNEJ wiedzy i umiejętności oraz tajnych TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u.

Ile razy zastanawiałeś się „skąd oni to wiedzą” lub „jak oni to robią”? Wiedza i umiejętności gromadzone przez nas latami, są teraz na wyciągnięcie ręki.

WAŻNE - jeżeli szukasz lekkiego i przyjemnego kursu aby „kupić” sobie patent lub jedynie liznąć minimum koniecznego materiału dla pływania w milusich warunkach modląc się o brak gorszej pogody i żeglarskich niespodzianek - NIE ZAPISUJE SIĘ! Szkolimy w przyjaznej, luźnej atmosferze, bez terroru i zbędnej spiny, ale to jest kurs dla osób chcących naprawdę konkretnie się wyszkolić i umieć poradzić sobie w KAŻDEJ rejsowej sytuacji.

Zobacz przykładowe zadanie kursu: https://www.facebook.com/BlueWaterClub/photos/a.226270830721777/2361214727227366/

TERMINY:

!!! WAŻNE! !! Istnieje możliwość bezpłatnej rezygnacji z kursu do końca stycznia 2020, jeśli nie dostaniesz urlopu).

- 04.04-11.04.2020
- 18.04-25.04.2020
- 17.10-24.10.2020
- 24.10-31.10.2020

SPRAWDŹ TAKŻE:

- warsztaty weekendowe STORM RIDER
- kurs Wirtuozi Katamaranów, Pogromcy Tropików

w różnych terminach: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/

MIEJSCE: Chorwacja

WYMAGANIA:

Aby wziąć udział w kursie wystarczy patent żeglarza jachtowego (lub podobny).

WAŻNE:

a) na najlepszych kursantów czeka możliwość prowadzenia naszych rejsów w pierwszej kolejności.

b) dla wszystkich uczestników kursu - dożywotnio specjalne zniżki na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)

c) dla wszystkich uczestników kursu - możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.

d) dla wszystkich uczestników kursu - możliwość dołączenia do społeczności kursantów i skipperów BWC (wspólne spotkania, wsparcie, wymiana doświadczeń, online-owa grupa szkoleniowa, itp.)

SZCZEGÓŁY:

Główny instruktor:

Andrzej Trojanek. Ponad 10 lat (jako kapitan) za sterami ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów morskich (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja itd.). Organizator i koordynator (jako właściciel Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata. Leading skipper (koordynator) licznych komercyjnych flotylli żeglarskich (w tym na blisko 130 osób naraz).

DUŻY JACHT a nie żadne 36-40 stopowe maleństwo:

Typowy, 43-50-cio stopowy czarterowy monohull, czyli taki, na którym odbędziecie 99% swoich przyszłych rejsów (m.in. Sun Odyssey 461, Bavaria 44 itp.). Na mniejszych jachtach owszem, można łatwiej nauczyć się manewrów, tylko że później zderzacie się ze ścianą, wynajmując coś większego i wygodniejszego, gdyż nagle okazuje się, że „autobusem” manewruje się jednak inaczej niż „minivanem”, zwłaszcza bez steru strumieniowego (bo go nie ma, bo się popsuł lub „zagotował”, bo przy silnym wietrze i tak zbytnio nie pomaga itd.).

Liczba godzin manewrów portowych: około 8-10h dziennie (2 razy więcej niż na zwykłych kursach)
Liczba godzin wieczornych/nocnych wykładów: około 4-5 h dziennie

Program zawiera MIĘDZY INNYMI:

- manewrowanie jachtem na żaglach i na silniku W BARDZO ROZBUDOWANYM ZAKRESIE (np. manewry cumownicze w porcie z wykorzystaniem kotwicy lub kilku, manewry cumownicze przy silnym bocznym wietrze w sytuacji uszkodzenia liny muringowej, rozplątywanie kotwic w porcie, metody cumowania do dziobów jachtów stojących w porcie na kotwicach, schodzenie z mielizny W PRAKTYCE, a nie tak jak piszą o tym w książkach)

- specyfika manewrowania w portach śródziemnomorskich (manewry cumownicze w portach, w których nie ma ani jednego wolnego miejsca [DA SIĘ!], sposoby cumowania w porcie na kotwicy przy silnym bocznym wietrze, metody wyliczania długości łańcucha kotwicznego i momentu rozpoczęcia najazdu na keję z uwzględnieniem kąta pochylenia dna oraz promienia skrętu jachtu w trakcie wydawania łańcucha (czyli jak to zrobić aby przy kei nie okazało się, że wydaliśmy go za mało lub za dużo i 15-minutowy manewr trzeba poprawiać po raz 5), zacieśnianie cyrkulacji (w tym obroty z wjazdem miedzy dzioby i muringi innych jachtów oraz radzenie sobie z efektem śruby odrzucającym rufę przy zatrzymaniu o 70 stopni i silnym dryfie przy podejściu do kei), podejście do kei rufą oraz longside z wykorzystaniem muringów, oraz boi cumowniczych lub znacznie mniej znanych boi muringowych)

- treningowe wpadanie na muringi, dzioby i kotwice innych jachtów (także całą powierzchnią burty i przy bocznym dociskającym wietrze) zacumowanych w porcie oraz praktyczna nauka wydostawania jachtu z powrotem na wodę, zwłaszcza o własnych siłach - bez korzystania z asysty lub lin z zewnątrz.

- ćwiczenia praktyczne z rozcinania pod wodą lin zaplątanych w śrubę silnika jachtowego (dla chętnych)

- NIEZLICZONE case-studies na temat z życia wziętych awarii jachtowych i sposoby radzenia sobie z nimi (i mówimy tu także np. o sytuacjach w stylu kotwiczenia jachtu, na którym nie da się zrzucić żagli albo zmiany biegów po złamaniu manetki silnika, a nie tylko o uszkodzeniach sterociągu czy rollera...)

- żeglowanie i manewry portowe jachtem w pojedynkę, gdy z różnych względów załoga może nie być w stanie Ci pomóc

- sztormowanie jachtem stojącym na kotwicy z rufą do kei przy dopychającej fali

- kiedy chować się przed sztormem w porcie i w którym a kiedy z niego uciekać i dlaczego (bo nie zawsze w porcie jest bezpiecznie)

- ratowanie ludzi i jachtów na morzu (np. holowanie, ściąganie z mielizny (oraz dlaczego czasem lepiej tego nie robić...), manewry portowe w sytuacji uszkodzenia silnika i braku możliwości podejścia do kei na żaglach (parkowanie inercją, delivery i hamowanie pontonami, hamowanie odbijaczami i cumami, hamowanie kotwicami itd.)

- manewr człowiek za burtą w warunkach sztormowych w nocy pod żaglami i jednoosobowo [oraz dlaczego na kursach wciskają Wam głupotę!] itd.)

- techniki ratownictwa (siebie, załogi, jachtu), o których nie mówią Wam na kursach

- sposoby budowania autorytety wśród załogi

- postępowanie z trudnymi załogantami

- moderowanie atmosfery w grupie

- rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych i sposoby zapobiegania im

- PROFESJONALNE przejmowanie jachtu od armatora - na co zwracać uwagę i JAK NIE DAĆ SIĘ WYKIWAĆ naciągaczom!

- jak zmusić armatora do naprawy czegoś, czego naprawić się niby nie da (przed rejsem i w trakcie)

- wprowadzanie pontonu jachtowego w ślizg

Podczas szkolenia chętne osoby mogą podejść do egzaminu na patent Voditelj Brodice (w teorii na wody chorwackie, w praktyce pozwala na żeglowanie w całym basenie Morza Śródziemnego). Koszt egzaminu i wydania patentu to około 855 KUN Chorwackich (około 115 EUR) - płatne w dniu egzaminu w kapitanacie portu Zadar

SPRAWDŹ OPINIE ABSOLWENTÓW poprzednich edycji Akademii:

a) https://www.facebook.com/beralath/posts/10155352509765906:0

b) https://www.facebook.com/przemek.marek.2/posts/10216233298163554

c) https://www.facebook.com/Jakubek1978/posts/2072175752811796:0

d) https://www.facebook.com/fuego.consciente/posts/1459892234142485

e) https://www.facebook.com/hubert.kwatek/posts/1821647847896686:0

f) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2150495768537466&id=100007311917987

g) https://www.facebook.com/kris.pi.319/posts/10157332363333306:0

h) https://www.facebook.com/marek.szczotka.96/posts/1126016887552220:0

i) https://www.facebook.com/wojciech.kulagowski/posts/1727587313947414:0

j) https://www.facebook.com/katkowski.andrzej/posts/10212118376417920:0

k) https://www.facebook.com/aleksandra.sojka95/posts/1963926000284048:0

Cena:

a) pierwsze 2 miejsca: 2299 zł
b) kolejne 2 miejsca: 2599 zł
c) pozostałe miejsca: 2999 zł

CENA ZAWIERA:

- miejsce na jachcie
- szkolenie teoretyczne i praktyczne (patrz program)
- silnik do pontonu jachtowego
- pościel, koce i poduszki
- pełne wyposażenie w kambuzie i gaz
- GIGANTYCZNĄ dawkę praktycznej wiedzy i umiejętności oraz tajne TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u

BONUS I: na najlepszych kursantów czeka możliwość prowadzenia naszych rejsów w pierwszej kolejności.

BONUS II: dla wszystkich uczestników kursu - dożywotnio specjalne zniżki na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)

BONUS III: dla wszystkich uczestników kursu - możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.

OPŁATY DODATKOWE:

- składka na wyżywienie, opłaty portowe, paliwo, itp. – około 10-15 EUR/dzień/os. przy komplecie Uczestników (płatne w kunach chorwackich - około 75-115 kun za dzień/os.)
- ubezpieczenia kaucji jachtu (brak kaucji) – 42 EUR/os.
- sprzątanie końcowe – 22 EUR/os.
- chorwacki podatek turystyczny – około 10 HRK/os./dzień

Dojazd:

- autami i/lub minivanem w cenie około 490 zł/os. przy komplecie osób w aucie (nie organizujemy dojazdu, ale pomagamy kursantom dobrać się w grupy do aut).
- samolotem do Zadaru lub Splitu, bezpośrednia lub m.in. przez Londyn lub Sztokholm, warto sprawdzić także loty z Berlina

Terminy wpłat:

- 30% ceny w ciągu 24 h od rezerwacji miejsca
- 30% ceny 90 dni przed kursem
- 40% ceny 60 dni przed kursem

Rezygnacje:
- w przypadku rezygnacji całość wpłaconych środków podlega potrąceniu jako koszty rezygnacji (nie dotyczy rezygnacji do końca stycznia 2020 z powodu nieotrzymania urlopu).

Zapisy:

a) termin od 04.04.2020: https://www.bluewaterclub.pl/produkt/skippers-hell-week-04-11-04-2020/

b) termin od 18.04.2020: https://www.bluewaterclub.pl/produkt/skippers-hell-week-18-25-04-2020/

c) termin od 17.10-24.10.2020: https://www.bluewaterclub.pl/produkt/skippers-hell-week-17-24-10-2020/

d) termin od 24.10-31.10.2020:
https://www.bluewaterclub.pl/produkt/skippers-hell-week-24-31-10-2020/

Więcej informacji: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-szkolenia-zeglarskie/

! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !

Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ więcej ]